We made it!!!

Fy fan vilken underbar känsla jag har i kroppen just nu!! Lyckorus delux!!

Mina nerver som tidigare hindrat mig från att tävla fick ta både ett och fem steg åt sidan! Det var klubbtävling inne på ridskolan idag. Hade anmält till 80 cm clear round, för det vet jag med all säkerhet att vi klarar galant! Och det gjorde vi också, så innan jag hann tänkte efter allt för mycket så efteranmälde jag till 90 cm också som var en A.0:a. Lite mer "tävling" mot dom andra. Och det gick ju super det med, felfri och om jag hade vågat gasa liiite mer så hade vi knipit en pacering och en rosett till, men jag är så nöjd och glad så jag nästan spricker ändå :)
3:a av 8 st är inte fy skam det heller!!

Finaste älskade hästen är ju bara superbäst!!! :)
Allting gick så fort så vi hann knappt rida eller hoppa fram, några varv i trav och galopp och två språng på framhoppningen, men det var ju lagom ändå för det var ganska varmt.



Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för myskväll inne i staden :)

PUSS!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0