Raindrops is fallin on my head....

Fy fan vilken jäkla tråkig och uttjatad rubrik!!

Inte för att jag brukar lägga ner nån större energi och eftertanke på mina rubriker i vanliga fall, jag skriver precis vad som känns rätt och passar in för stunden!

Folk kommer ju hit och läser min rappakalja ändå :)


Idag när jag slutar så ska jag dra direkt ut till min fina polla för lite pyssel och motion. Hade ju tänkt rida ut men eftersom vi båda är gjorda av socker så är vi lite känsliga mot väta, så blir nog ridhuset.

Meeeen, en sak som är säker är iallafall att det blir dusch för hennes del (varmvatten är ju inte lika farligt som kallt regn) eller rättare sagt bakdel. Har inte riktigt fattat hennes fetisch med att bajsa och brunsta på sig själv?!?!?


Näe kanske ska ta å göra ett sista ryck nu innan jag slutar, Hej!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0