Go ahead, jump!

Finate fina!!
Har sagt det förut och kommer förmodligen tjata om det igen, men FASIKEN va kul det är att hoppa tillsammans med min rara häst!

Det är inte bara själva hoppandet i sig som är roligt, utan att få se och känna hennes lycka när hon får skutta över hindren är bara så himla smittande :)

Jag blir ju lycklig ända in i själen jag med!

Dom har ju burit ut en del av hinder materialet på uteridbanan så vi tog det som det stog där helt enkelt. Rullade på två räcken som stod på varsin diagonal, sen ett räcke på långsidan och en oxer på andra långsidan. Vet inte vad allting låg på för höjd, för som sagt tog det som det låg, men kikade på oxern innan vi gick upp och den låg på 95 cm tror jag så dom andra låg väl mellan 70-90. Känns skönt att jag sakta men säkert börjar våga utmana mig själv lite mer med höjden, då kanske det kan bli nån liten minitävling i år ändå , tihi  :)

Älskade häst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0