Enjoy it!!

Det är så mysigt att få vakna upp i lugn och ro, med kisselimissarna på var sida om en, som börjar spinna så fort dom ser att man slår upp ögonen!

Har legat och dragit mig länge nog nu!!
Det är dags att kliva upp å peta i sig nå frukost/brunch och sen ska jag bege mig ut till fröken flaxfux igen.

Det slutade med att hon fick vila igår då hon likt en liten gris, hade lera över hela sig och dessutom frös den stackarn så bakdelen nästan stod och hoppa på stället.


Men duschen slapp hon inte undan!! Så nu är äckelsnansen lite mindre bajsig iallafall! Med dubbla fleece täcken och BoT på bakbenen stod hon snällt sedan medans jag försökte fläta svanshelvete om och om igen, blev inge bra ändå, så efter ca en timme och 375:e gången så fick det bli som det blev!

Idag blir det ett pass i ridhuset iallafall OM det inte sker i mirakel och solen skingrar dessa trökiga gråa moln och ber dom fara åt.......Ryssland eller nåt!

Sen ska jag hem och piffa massor, middag och mys står på agendan ikväll, har längtat hela veckan ;)






"Heal the past and leave it behind you, live in the present and dream about the future"
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0