you think!!!!!!!

Den här tösen skulle egentligen ha varit i drömmarnas värld för
länge sen, det märker ju jag det!!
 
Övertrött och grinig som en dryg jävla 3-årig!!!
 
För få timmars sömn senaste natten + en alleles för tidig morgon,
(men det gick ju bra med pollan, yeeeay) utan frukost
(eftersom jag ändå inte kan äta när jag är stressad/nervös)
och ett jäkla dåligt väder hela dagen. Förlängd arbetsdag, vilket resulterade i
totalt 11 timmar nästintill non-stop (=tur att jag hann fixa stallet ändå imorse
eftersom jag hade tänkt åka ut och mocka, packa mat osv efter jag slutat) 
psykbryt på pissiga människor (fuck u btw). Den ena kisselimissen
(som bara ville hälsa sin mamma välkommen hem) startade med ett satans
gnäll-jamande så fort jag klev innanför dörren, och den andra börja springa
framför fötterna så en ambulansfärd hade kunnat bli aktuell och det sista,
ingen sovmorgon imorrn inte, upp kl 6 och jobba heldag......
dropparna i bägaren blev bara alldeles för många om man säger så!!!
 
Alla känslor svallade över exakt samtidigt, och tårarna bara sprutade!
 
 
Så innan jag får ett nytt hysteriskt utbrott över nånting som säkerligen egentligen inte
ens är värt att lyfta på ögonbrynet för, så säger jag tvär-jävla-gonatt!!
 
 
Kan ju bara tillägga att min fina häst skötte sig kanonfint idag,
det gick hur bra som helst med allt!!!
Totalt överrumplad av hennes lugn :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0