Vad har jag gjort för att förtjäna detta??

Nu tror alla att jag ska gnälla!?!?
Men näe, jag undra vad jag någonsin kan ha gjort för att förtjäna så fina, snälla vänner!!

Hade en liten klump i magen innan, över trippen imorrn. Min bil är hur bra som helst att dra finkan med på sommaren och bra väglag, vintertid så har jag inte vågat utmana ödet så mycket för att ta reda på hur "bra" den är. Man behöver ju faktiskt inte köra i de brantaste backarna, i det sämsta väglaget med framhjulsdrift och dubbfria däck! Speciellt inte när man har en väldigt tajt tidspress.

Det är väl just det jag varit orolig över egentligen, att inte hinna tillbaka i tid, eftersom jag ska på jobbet direkt efter. Nu är dock klumpen i magen som bortblåst, elller näe nu ljög jag ju, det finns fortfarande en klump av nervositet över hur dommen blir med pollan, men själva transporteringen känns löst, eftersom en av de finaste vänner man kan ha är just en av mina vänner. Hon lånar inte bara ut sin transport utan vi byter även bil imorrn, så jag får både fyrhjulsdrift och dubbade däck att ta mig fram med :)

Nu kan jag sova gott! Även om det blir få timmar, klockan ringer tidigt!!



Gonatt!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0