She's back, i'm back TGIF!!!

5 grader varmt ute å det drippedroppar överallt, det gör mig lite gladare.

Att det är fredag gör inte saken sämre och ikväll står det tjejfest på agendan. Ska blir riktigt roligt!

Har jobbat som en dåre senaste veckorna så jag har knappt haft tid med mig själv. Plugget har tyvärr tagit lite skada, men håller på att försöka ordna upp det också.

Men ikväll ska det bli skönt att få bara vara, dricka och äta lite gott med ett gäng sköna människor.

Nu ska jag först bege mig ut till finaste knasbollen och stallet och se om hon beter sig bättre idag än va hon gjorde under uteritren igår :p


Blir ett ridhuspass idag iallafall, rida eller lina...det bestämmer vi just då :)

Tja!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0