Snoozeträsket!!

La mig på soffan en stund mitt på dagen idag. Med onödigt övertrötta ögon kände jag hur jag dalade iväg.

Väntade ju på att klockan skulle bli 14 för att ringa ett telefonsamtal just då!

Powernap:en var dock ett faktum, bara en fråga om hur länge jag skulle dra ut på insomningen, så jag ställde larmet på mobilen för att slippa vakna i totalpanik.

Och ja klockan ringde ju, men fröken tröttmössa tog sitt vana snoozefinger och tröck på just den knappen.

3 gånger tror jag att det gick innan jag vaknade till liv, dock yr i kolan så lyckades slå ut vattenglaset över vela bordet! Orkade inte ens bli förbannad över det.

Imorrn blir det då fasiken inget mega snoozande inte. Upp i tid för runt 8:isch blir jag upphämtad för en tur ner på bergsåker.

Godnattzzzxzz
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0