Slut på bortförklaringar!!


Njaa jag vet inte om jag kan!!?!
Bullshit!!
- VI kan!!

Har inget medlemskap i någon klubb! - den gubben går inte heller!! Efter klubbisen så är det nu HRK som gäller!

Har inga licenser!!!!! - jooo för dom "råkade" betalas in igår!!

Mmm men vaccineringen kanske inte gäller??!! - jorå efter telefonsamtalet idag så fick vi det bekräftat - den gäller!!

Har inte rätt utrustning!! - HA jorå efter K och L. s uppstryrning så är det bara brallorna som fattas och dom kommer förhoppningsvis trilla ner i brevlådan (in på macken) om några dagar!!


Jaha!! Vad ska jag hitta på nu då????
Det är bara bita ihop och anmäla sig, för det är det enda som fattas just nu!!


Klart att blomman min ska få komma ut och tävla lite!! :)
För min egen del så fundera jag på att skriva ner några fjuttiga rader på ett testamente och sedan avtacka alla fina människor som jag lärt känna under mitt liv, för även om jag inte åker i backen/käkar grus/klyver bommarna med min kropp som vedkap........ så lär jag hyperventilera mig till döds timmarna innan!!


Se så nöjd hon är!!!
Hon passar med rosett oavsett färg ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0