"Grillning"

Båda stallen fixade och alla hästar är pussade på!

Nu ska jag försöka ta tag i mig själv för ikväll blir det "first time" och middag med familjen! Så grillningen jag syftar på är alltså inte maten!
Pirrigt, spännande och otroligt nervöst, men det är bara att bita ihop och se glad ut :)

Såklart handlar det inte om min egen biologiska, knasiga familj, å inte heller min älskade bonusfamilj, men en annan familj som kanske kan komma att spela en väldigt stor roll i mitt liv, det får såklart tiden utvisa ;)

Ser fram emot kvällen trots all nervositet, och tvivlar inte en sekund på att jag blir varmt välkomnad, för värmen tror jag definitivt ligger i genena och den blir jag omsvept av varenda dag :)


Näe! Dags att sätta fart, tick tack!! :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0