YOU think you're all that....

Fan va trött jag blir på folk som ska göra tamefan allting till en
sk. "pissingcontest" bara för att höja sitt eget ego!
 
Människor som ska jämföra allt med andra, framhäva sig själv och höja sina
egna prestationer till stjärnhöjd.
Tycker det verkar som att dom tror att att självförtroendet är på topp,
men det dom gör egentligen är ju bara att ständigt söka bekräftelse överallt.
Tragiskt, ja lite smått faktiskt!
 
Visst fan är det kul att få bekräftelse, det tycker jag med, och komplimanger
är ju jävligt trevligt ;)  och det är absolut inget fel i att vara stolt över vad man
åstadkommit, men att gå och fiska efter allt sånt, blir det äkta då???
Ibland kan man ju få skryta lite, men hela tiden!, Hur orkar man??
 
 
Jaja, det var veckans gnälliga frågeställning det hihi ;)
 
 
 
Ska jag sammanfatta min dag med lite positivitet så kan jag väl säga att jag
haft en hyfsat lugn men kul dag på jobbet, sedan en fridfull, mysig stund i
stallet (vilket nu ofta hör till ovanligheterna) och ett sisådär ridpass.
Hon var ju svinfin, typ dom sista 5 minutrarna när jag skritta av, hahaha, knaspolla :p
Imorrn ska vi piskas av Annika iallafall, det bli la najsigt de!
 
 
Hörs hej godnatt!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0