Välbehövlig sovmorgon....

Jobbade min 6:e dag i rad igår, så var lite halvsliten igår kväll
måste jag ju erkänna.
Vet inte vad klockan var, men skulle tippa på strax efter 22, då hade
jag slocknat som en klubbad!! Hann inte ens få av mig kläderna :/
Gjorde mig en kopp te när jag kom hem från stallet och la mig på sängen
för att kika nånting på datorn, som jag inte ens kommer ihåg nu, och vaknade
vid 2-tiden med datorn svart och en kopp is-te på nattduksbordet.
Somnade om lika fort igen och sov till strax efter 10 imorse. DET var länge sen
jag sov så många timmar på en natt kan jag tala om!!
 
Men det var skönt och välbehövligt :)
För nu är jag pigg och, all ready to take this day ON!!
 
Plugget kickade igång igår :)  Hur kul som helst!
Fick åka in till stan för och fixa lite strul men allt löste sig bra
och nu är det bara köra!!! Pepp!!! Pepp!!! :)
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0