Sörpler söppe!



Har ätit efter det här "sopp schemat" i några dagar bara och jag är nästan redan döless på den!!
Inte för att den är äcklig eller så, men någonting är det.

Blir inte bättre av att man har så snälla kompisar som skickar bilder på nånting man nyss pratat om som man är sugen på....hmm :p
Men jag ska stå emot!! Dock är det fan det första jag ska äta sen när det här är klart ;)




Annars då, jaaa har tvättat, gjort stallet, åkte iväg och höll knickedicken lite sällskap när han "slet" på jobbet ;)
......så spännande var min dag :)

Har fått lite inside info dock som gör att jag knappt kan sluta le, men det ni förtäljer jag ej (här)  :p


Btw! Är total impad av ur många som orkar kika in här å läsa allt dravvel :)
Kul och tummen upp för er!!


Tack & godnatt!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0