SÖNDAG.TJUGOSJÄTTE.JANUARI!

Snart slut på januari!! Fan va fort det går, jag får nästan lite halvpanik
över det ibland, jag hinner liksom inte med mig själv riktigt.
 
Har varit en ganska seg dag idag, men det vare värt för gårdagen
var ju buskul!
 
Var ut mitt på dagen igår och fixade stallet, blev bjuden på tacos hos
bonusfamiljen, sen hem och duscha och piffa lite, sen svisch ut tillbaka
till stallet för att ta in och natta hästarna, svosch hem piffa sista sen svisch
in till staden på fest :)
 
Träffade flera sköna och trevliga människor och tycker att kvällens funfactor
blev absolut godkänt :) Hade kunnat skippa "krogen" dock för som alltid var
det roligare på förfesten/festen, men men en timme stod jag ju ut :)
 
Kom hem lagom sent, vilket är skönt, och även om minnet är lite blurrigt så var
efterfesten ganska trevlig den också :)
 
Låg och drog mig i sängen ganska länge idag, men jag blir ju så jäkla rastlös
dagen-efter. Väntade iallafall på att pizzerian skulle öppna, sen åkte jag och hämtade
käk och drog hem till kompiiisen å tröck i mig, gött!! Nåt annat jag göttade mig åt var
ju att han var så jävla bakis, så det gick sämre för honom med maten :p
haha klena karlar säger jag bara ;)  Love skadeglädje!!
 
VI kikade på lite film, och efter det drog jag vidare till stallet och tog hand om mitt gullegos,
hon fick springa och busa i ridhuset med Epok idag, ser iallafall alltid uppskattat ut,
lite svårt att kuta runt på samma sätt i en liten hage full i snö.
 
Nu ska jag ta tag i lite huvudrensning, kasta på mig andra kläder och ta en promenad med
högsta volym i lurarna!
 
Hej!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0