Sådär ja...

 
Åhh jag som var så pepp på att rida ut idag! Plumsa nysnön!
Skulle ju sluta jobbet kl 14 och hade ju då hunnit ut medans det
fortfarande var skapligt ljust.
Men icke sa nicke, Sus fick jobba över och så vips var klockan 15.30,
och när jag kom hem insåg jag att ett viktigt samtal var tvunget att göras först,
och vips igen så hade där gått 1 h 20 min i telefonkö och ett samtal med
en habibb som varken begrep eller kunde göra sig förstådd *suck*
Tack för det!!!
 
Det hela resulterade i att det inte blev nån ridning alls idag :(
I ridhuset var det Peter-träningar, och även om man får rida samtidigt,
eftersom det inte är bokat, så kände jag helt enkelt inte för att vara där då.
Jäkla skit!!
 
MEN jag har redan gjort upp en ny plan för imorgon!
ska jag rida, ute eller inne, i ljuset eller mörkret, det skiter man väl i!!
Jobbar till halv 5, sen drar jag på dirren!
Känner på mig att hon kommer vara svinpigg, men men.....håll i hatten!!
 
 
Lite bilder från förra våren, riktigt sugen på att raka henne igen, så jävla schnygg!! ♥ ♥ ♥
(oredigerade bilder då jag tycker dessa är finast så, endast förmiskade, beskurna och med logga)
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0