Lyckorus!!

Har haft en toppendag idag!
Fått datorn lite piggare, gosat med en av mina favvokillar, hälsat på bästa,
finaste Kattis och gosat med mina andra favvo killar, bland annat denna lilla buse!
 

Sen stressade jag hem och bytte kläder och drog ut till stallet och mötte upp Annika då
vi bestämt att rida tillsammans och köra ett pass med lite bommar.
Båda pollarna var superfina. Jag med mitt "strålande" självförtroende  var lite frustrerad till
en början då hon var lite jobbig, men sen släppte det och hon blev hur fin som helst och
jag ville knappt sluta rida och den känslan gillar vi skarpt!!  :)
Kan inte vara annat än vara superduper nöjd idag!!




Sen har det hänt nånting mer jättespännande!!! Men måste kalkylera lite mer på det
hela först innan jag säger nå mera ;)  Skulle bli så himla lycklig om det gick igenom!!!!!

 
A dream come true!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0