guilty as charged!!

 
Dammade av och kickade igång min gamla externa hårddisk igår kväll och
började bläddra bland massa gamla bilder och fann denna.
Kände mig jävligt träffad, tyvärr måste tilläggas!
Från båda håll sett, för jag har både blivit "lämnad" utan förklaring,
av flera stycken faktiskt, men jag har även gjort samma sak mot andra.
Jag är inte konflikträdd, men kan tycka, beroende på person/relation förstås,
att det är väldigt jobbigt att behöva berätta för någon att denna har betett sig
väldigt illa och att man är fruktansvärt besviken.
 
Va fan gör man liksom???
Hur uttrycker man sig??  Kan ju inte bara vräka ur sig rakt ut att:
du/ni högg mig i ryggen/sårade mig så jag tappade förtroendet och därför
drog jag mig undan mer och mer?!?  Eller ska man vara brutalt ärlig??
Det kanske är så infekterat ändå redan så det ändå inte spelar någon roll
om det blir värre? Kanske inte kan bli värre?
 
Det blev så svart på vitt när jag läste det sådär, eller vitt på svart kanske ;)
Vill hur som helst inte vara en sån där människa!!! Usch!!
 
Ingen är perfekt, alla har fel och brister på ett eller annat sätt, och där
har ni en av mina!!   I   a d m i t,   g u i l t y   a s   c h a r g e d ! !
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0