Gravid???

 
Glömde totalt bort att berätta om mitt "asgarv of the day" idag!  haha :)
 
När jag var i stallet, och stod och mockade skit i godan ro så ringer
mobilen, som jag då såklart tar upp och svarar.
Jag trodde det var nånting från jobbet eller så för jag kollade bara lite snabbt
på numret innan jag svarade och av nån konstig anledning såg det bekant ut,
vilket jag nu i efterhand kan säga att det inte var, hahaha
 
Till saken.....tjejen i luren presenterar sig och säger att hon ringer från ett företag
som heter Ipsos bla bla bla, och genomförde just nu en undersökning om gravida kvinnor.
Sen slänger hon ur sig frågan rätt ut - Är du gravid Susanne??
Varpå jag, först börjar asgarva, och sen svarar - Va fan är det för fråga egentligen?!?!
Men nej det hoppas jag verkligen att jag inte är, hahaha
 
- Känner du nån som är gravid???  Kom det då som följdfråga, pang på bara!!
Och fastän jag gör det, så svarade jag automatiskt, - NEJ!!!
Alltså har dom ingen jävla begränsning???
Jag blev alldeles chockad av detta till en början, sen mest förbannad!!
 
Tänk om dom ringer upp nån, som precis fått missfall!?!?! Inte kan få barn?!?!
Gjort abort!! Kanske nån som nyss blivit gravid och tycker att det är känsligt.
Eller bara ringer nån som mig, som tycker att det är en jävligt intim, personlig
fråga att ställa till någon i andra sidan av en telefonlur!!!!!!
 
Inte fan frågade hon först om det gick bra att få ställa några frågor heller, hon bara
malde på, right away liksom!! Hon visset ju inte vart jag befann mig nånstans,
eller bland vilka människor!!
 
SKANDAL!!!! vet folk inte vad vett är längre????
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0