Go away!!!

Har haft en sån där jobbig molande värk i magen både igår och lite idag, känner även av ett smärre illamående. Asdrygt!! Vad som spökar i kistan skulle kunna vara mitt magsår som överdramatiserar! Och illamåendet skulle ju såklart kunna komma hand i hand!
Förstår dock inte varför det skulle blossa upp just nu??

Jaja, nu sitter jag och pinar i mig en *superdupermegaförbrännar-soppa* vad det sägs iallafall, och så ska den rena kroppen också. Halleluja!! Eller nåt sånt!!  Haha :p


Måste bara få blanda in lite av gårdagens träning också, som var super!! Guldmulen min <3  Lite tjafsigt till en början och väldigt spänd, men sen var hon verkligen hur fin som helst :)
Riktigt nöjd!!



Idag ska vi löshoppa bebisarna och jag hade tänkt hinna med att dammsuga innan jag drar så

Herrrrå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0