förstajanuaritvåtusenfjorton...

Hade tänkt vara generös med mitt dravel idag, å slänga upp ett 
extraordinärt megalångt och tråkigt inlägg, men måste tyvärr göra er
bersvikna.....men det kommer komma nån dag, jag lovar!!
För OM jag har massor med (ointressanta) saker å skriva om!!
Skulle bara veta, håll till godo ;)
 
Nej, men "skämt" (ja eller hur HA HA va kul det var) åsido, 
nyårsafton var makalöst rolig, och spenderades med ett
gäng fantastiskt snygga och härliga brudar.
Trerätters på HK och så party party!!
Tror tamefan att jag spenderade det exakta tolvslaget på toa, men
vad gör man, är man kissis så är man :p
 
Var i lagom form igår dessutom, vilket var skönt idag när man fick
vakna pigg och välmående, förutom lite dagen-efter-slö sådär :)
 
 
Ser fram emot 2014 faktiskt, första halvan av 2013 var ju åt helvete,
men nånstans i sommras började det vända, ordna till sig och nu kan
jag inte annat än se ljust på varje morgondag :)
 
PUSS på er!!  Gott nytt år & god fortsättning!!! ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0