Att våga är att tappa fotfästet en stund, att inte våga är att förlora sig själv...

Imorse på jobbet fick jag frågan - Hur orkar du?????
Hahaha, det vet jag inte själv, men jag har så jävla kul så
det är väl det som driver :)
Återigen måste jag säga att gårdagen var fantastiskt bral!!!
 
Lite segstartad var jag nog när klockan ringde där vid 6-tiden,
men en dusch, ett "ansikte" och ca sisådär 1 liter kaffe senare
så är man fit for work ;)
Dock så yttrar sig segheten ofta igen emot eftermiddagen, när det 
närmar sig typ sista 1 1/2 timmen, fast då mest i att man är så väck
i huvudet att det bara leder till tok, skratt och mera, gaaalet mycket skratt.
Idag spårade det ut totalt!!  Ingenting var rumsrent! Tårarna sprutade och
magen gjorde ont! haha
Älskar mitt jobb, på riktig ibland!!  :p  Kollegorna är dom bästa!!!
Hade jag haft en fast tjänst där så hade jag nog varit nästan helt nöjd med
min tillvaro förutom nån ynka detalj som skulle kunna göra det 100% perfekt ;)
 
För första gången på väldigt väldigt länge så känner jag mig nöjd och rätt lycklig!
Just lycklig är ett ord som min mun inte har smakat mycket av på senaste, MEN
2013 var ett nyskapande år, relationmässigt. För fan va mycket fina,
härliga, goa människor jag har träffat och få lära känna :)  ♥ ♥ ♥
Jag har bestämt att 2014 ska bli, om möjligt (vilket jag absolut tror)
ännu bättre. Finns ju en liten detalj som ska slipas på, bara jag hittar lite
karaktär och sparkar mig själv i arslet ;)  
 
 
 

Imorrn tänkte jag försöka vara lite piggare på jobbet, så pöss å godnatt! :)
 
 
Kommentarer
Anonym

ja sparkar inte du dig själv i arslet , så kan jag göra det;) / T

Svar: haha, låter bra! ;)Måste tajma rätt bara. Nu tex hade inte varit ett bra läge, med denna just nu extra börda att bära. Pekka Onder-Noosiinunien måste lämna mitt liv först ♥
susanne johnson

2014-01-06 @ 22:28:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0