Hit me hard!!

Åkte lite tidigare på jobbet idag med tanken att sätta mig ner å läsa lite grann där, eftersom min självdisciplin tryter lite när jag är hemma, man lyckas liksom fastna med allt möjligt annat skit!

Men gick inge vidare på jobbet heller, haha :)  Men va hade jag förväntat mig, egentligen?!? Gargongen där är helt sinnes just nu, kommer skratta mig till ett sexpack ;)

Lite lyckades jag läsa igenom iallafall men inte lika mycket som jag skulle behöva. Jag behöver en ny strategi helt enkelt!! Får fiffilura på det!!

Nu ska jag bege mig till en av de finaste och koppla bort onda tankar om mig själv ett tag och hoppas på ett grymt bra ridpass idag :)

När jag kommer hem blir det en prommis igen, tur att andra sparkar en i arslet när man själv tappat stinget :p

Hepp hepp!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0