det värsta tänkbara...

 
Man kan aldrig någonsin förbereda sig på att förlora någon,
men jag hade verkligen inte tänkt tanken om den här utgången
när vi åkte in till veterinären.
 
Du följde inte med mig hem idag, det var bara en tom transportbur.
Tårarna flödade ända hem och väl innanför dörren stod jag inte ut med
tanken att du inte fanns längre, du var borta, så jag åkte igen!
 
Personer som tänker, "det var bara en katt" kan för mig dra åt helvete!!
Mina djur är inte "bara" djur, dom är mina familjemedlemmar!
Det gör minst lika ont i hjärtat att förlora någon av dom som en människa!!
 
Jag har gråtit så mycket så det känns som att mitt huvud ska sprängas,
jag mår illa, troligtvis för att jag är hungrig, men orkar inte äta.
 
 
Du skulle ju följa med hem igen!!! Det skulle inte vara något allvarligt!!
Jag hann inte med alls, fattade inte vad som hände, utan helt plötsligt
stod jag där med beslutet, att låta dig få somna in ;(
 
Finaste lilla katten, så jävla stark!! Inte konstigt att du inte ville äta,
med tumörer i munnen som gjorde ont, men ändå såg "pigg" ut :(
Kom och gosade, följde efter och tittade på mig med så snälla ögon.
 
Det fanns inget att göra, och jag vet att du har det bra nu, men det gör
ändå så jävla ont i hjärtat!!  Jag kan inte sluta gråta, jag vill inte att detta
ska vara verklighet!! Älskade katt!! ♥ ♥ ♥
 
 
 
 
 
 

du somnade stilla
då färden var slut

Från allt du lidit
Du nu vilar ut

Vi binder en krans utav minnen.
Det vackraste och finaste vi har.

Vi vet att du aldrig vissnar

Hos oss är du alltid kvar.
Jag älskar dig!!!!

 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0