Stress, press och positiv energi!

Till och med nu när jag skriver det här så blir jag förbannad på mig själv!! Vafan är det för jäkla prio att ordbajsa här när jag borde ha näsan fastklistrad med superlim i etikboken!!!

Men lite ventilation kanske kan vara bra ändå! Pysa ur lite.

Är så totalt sönderstressad angående det här med kursen nu, jag vill så jävla mycket och gärna men hinner ju inte, eller så gör jag samma förbannade saker om och om igen å lägger prio på annat. Idiotiskt!!! Vill ju vara på så många ställen just nu, samtidigt som jag bara vill gräva ner mig nånstans :(

Ångest och panik blandat med en del glad energi blir ju bara kaos i mitt redan röriga huvud!

Funderar på om jag ska knapra i mig halva (hela) burken med koffeintabletter så jag kan hålla ögonen öppna och plugga inatt!! När fan ska jag annars hinna när jag jobbar så mycket, och samtidigt vill hinna fixa med till 
exempel hästen??? Och annat också försås ;)
Gaaaaaaah!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0