Replay!

Note to self: Stop expecting!!

En favorit i repris som täcker många kategorier!


Jag förstår inte hur man kan vända folk ryggen, bara sådär!! Har man ett problem så lär man väl ta itu med det då!! Kommunicera, ska det vara så jävla svårt?? Det är säkert mycket bättre att bara vara tyst eller!?! Ignorera MEN ibland även låtsas som det regnar. Va?? Hur tänker man då??

Hyckleri är vad det är! Människor som ska vara så snäll i ena stunden kan vända utan förvarning och bli nånting helt annat!!


Man märker ju ganska fort vilka som är på riktigt och inte, och det är tråkigt, riktigt tråkigt!! But thats life i guess!

Kan ta det, helt klart! Har varit med om betydligt värre, men när det går till lägre nivåer med skitsnack och fjanterier då är det inte lika lätt att bara skita i det! Men det kommer bita dig/den/det/hen i arslet, i promise you that!!


Så varför så upprörd just nu?? Jo jag pratade med en vän idag som berättade om egna saker i det här ämnet, och då slog det mig att det låter ju faktiskt riktigt bekant, jag har också personer som betett sig likadant, och då är det inte bara min dysfunktionella familj jag pratar om! Nej jag är trött på folk som bara finns och är "kompis" när dom vill ha något eller ha hjälp! Blir minst lika trött på mig själv, och personer som är likadan, som bara ställer upp på allt och alla, till och med sätter mig själv åt sidan och i skiten för att hjälpa andra!! 

Men men!! Räcker med spya för idag! Nu ska jag göra mig iordning och vänta in min räddning för dagen, som ska ta mig och pärlan till Volvo för inskrivning, och så håller vi tummarna för ett snabbt tillfrisknande!!!

Hepp hepp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0