Nattsuddare...

Borde gått och lagt mig för länge sen, men har pysslat på med diverse och klockan sticker iväg som vanligt!

Väckaren är ställd på 06.45! Jag ska börja dagen med att tvätta och städa, haha om min kära Åsa skulle läsa detta :)

Efter det måste jag in till stan en sväng och fylla på läskförrådet, ut till stallet och rida min underbaring, som förövrigt skötte sig super på uteritten idag, guldstjärna i protokollet för hennes del!! :)

Sen är det bara till att bränna hem och duscha, svida på sig nå tygstycke och göra ett tappert försök att snygga till sig och sedan ta min trogna kamrat doris och trampa iväg på fest! Grillning och läsk med härliga fina människor. Har jag sagt att jag gillar HELG!!! ;)
Taggad till tusen för jag vet att det kommer bli en übertrevlig kväll!!


Gonattzzzzzzzz zzzz zzzz!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0