Fabulous!

På topphumör idag!
Hästen var superfin!! Jag bara tjöt av lycka när vi galopperade fram i den härligaste galoppen, å så fina fattningar, å så mjuk å fin.....ja superlativen räcker inte till idag, hon gick som en klocka helt enkelt :)

(En bild från ett tidigare pass, men nästan lika fin då som hon var idag)


Kanske är det för att jag känner mig så allmänt glad och pirrig som allting bara flyter på positivt :)

Har ju fått tillbaka bilen också!! Med den kom såklart några saker som kunde ha tryckt ner humöret, men jag väljer att skjuta på den negativiteten ett tag för jag får ändå inte plats med den  ;)

Tjohoo, nu ska jag göra mig klar för arbetsdag 6 av 8 på rad. Har varit ledig 2 dagar på två veckor *pju*

Work hard, play hard!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0