still alive...

 
and kickin!
 
 
Nej jag har inte gått i dvala eller under jorden! Säkert till mångas besvikelse, men mohahaha säger jag ;) Har bara inte kommit mig för att delge mig i skrift här på några dagar, shame on me!! Men och andra sidan så skriver jag ju inte så mycket vettigt ändå ;)
 
Kan dra en längre redogörelse om de senaste två veckorna imorgon eller nå sådant när jag ändå kommer sitta på jobbet och pilla navlen, om det inte blir kundstorm då, bara för att!
 
Måste bara få berätta att jag är så glad över min fina polle idag, och alla andra dagar med såklart :)  Jag och Hanna ställde upp en liten markarbetesövning idag och rullade på. Och hon var så fin Dahlian ♥ Det var en väldigt nyttig övning för piloten dessutom som fick träna på rytmen och tajming. Hanna filmade lite och efter att ha kollat på filmerna X antal gånger och nu suttit och överanalyserat typ allt, så blir den gemensamma nämnaren hela tiden galoppen!! Jag måste verkligen ha bättre galopp. Visst är det trevligt och sitta i den där lugna trygga, men jag måste lära mig och lägga upp den lite mer!! Jag gör det inte rättvisst för nån av oss annars! Så på torsdag ska vi hoppa lite och förhoppnigsvis kommer Annika vara med och styra upp! Hon fick smeknamnet "hopphitler" av mig efter senaste träningen :/  Lite taskigt kanske, måste komma på nå bättre, riktigt såå hemsk är hon ju inte ;)
 
 
Nu ska jag kramas med kissen och kudden! Pöss!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0