segare än kola...

 
Ja usch, precis vad denna dag har varit, men nu är den snart över, tack och lov! Sista passet denna vecka dessutom. Bara några timmars sömn kvar sen får jag åka hem till min egna sköna säng och mysa med kissedjuren lite :)
 
Har även bokat upp mig med något så roligt som tvättstuga imorrn på förmiddagen. Fast det kommer nog inte bli så mycket, men under tiden ska jag passa på att städa lite. Hur perfa som helst, istället för att bara sitta rakt upp och ner och vänta ut maskinerna.
 
 
En av höjdpunkterna imorrn kommer dock bli på eftermiddagen när det vankas lite hoppträning :) Är sååå sugen på en "revansch på mig själv" från igår!! Nu när jag kollat på filmsnuttarna 53872 gånger så har jag gett mig tusan på att jag ska förbättra dom där uppenbara sakerna och detaljerna som jag själv lägger märke till och som jag så väl vet om att jag gör!!
 
 
Funderar på om jag kanske ska bjuda på en bildbomb på snyggpollen imorrn? :)  Tog ner henne i ridhuset i fredags så hon fick springa av sig lite och busa och för att väcka upp kameran ur sitt ide. Det var så himla läckert ljus där då, solen lyste ute och sken igenom ljusinsläppen perfekt!! Sen att hon är en sån snygg och duktig modell gör det ju bara ännu roligare ;)  Här kommer iallafall ett litet smakprov!  Pöss och godnatt!!
 
(  synd att kvalitén blir så kass när man laddar upp här :/   )
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0