roadtrippin...

 
 
Trots att det var ganska bitigt ute imorse, så var ändå solens strålar ljuvliga. Tycker det är ganska mysigt att ha stalljouren på morgonen, (när det inte är svinkallt eller blåser storm!!)

Har nästan gjort en vana av att försiktigt öppna dörren, smyga in och nästan viska - godmorgon hästarna! :) Man får ett sånt himla mysigt svar. Det går som ett brummande genom hela stallet av alla gnäggningar :)
 
Matade och släppte ut alla pollarna, mockade och fixade maten till Dahlia så det var klart, sen åkte jag hem och åt lite frukost medans jag ringde lite samtal ;)
 
Efter det åkte jag in till stan och hämtade Anna som var snäll och följde med som sällskap. sen bar det av till Sollefteå där jag var och köpte mig en sadel :) Ingen lyx eller värsting, utan en helt okej "till-att-börja-med-sadel" helt enkelt :) Och det verkar som den passar bra på Dahlia ♥ Red ut en sväng med Ellinor och Falco när jag kom hem, så då passade jag på att provrida i den, helt okej! Men jag måste testa lite mer fast i ridhuset också, lite lättare att utvärdera då såklart :)
 
Nu ska jag nanna kudden innan ögonen trillar ur av utmattning! Pöss!!
 
 
(tjusig bild på finaste från imorse)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0