onsdag...

 
 
Helt vanlig onsdag dessutom. Inget spektakulärt. Har sprungit fram och tillbaka till tvättstugan sen kl 11 och ska snart dit igen och hämta det sista som hänger på tork.
 
Sen ska jag åka ut till min äslakde häst och pyssla på. Har jouren ikväll, men tänkte putsa lite grejjer osv så jag kan nog fördriva tiden tills dess ändå. Sen ska jag ju rida också. Är så fullproppad med inspiration då jag letade fram lite böcker och kikade igenom. Och så har jag suttit och bläddrat bland hippsons övningar. Superbra sida det där!! Har ju dressyr böckerna därifrån men ska ta och beställa de med hoppning också. Så smidiga att ta med sig och kunna kika i när som helst.
 
Nää nu måste jag kila iväg till den där tråkiga tvättstugan som sagt, Hööörs!! :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0