freaky friday...

 
 
Ser ut att bli goväder idag!! Undrar när snön dom har lovat tänker komma? Inte för att jag längtar efter den, men gillar inte sådana otrevliga överraskningar!
 
Ligger på sängen och gosar med kisselimissarna, eller ja, egoboy är väl den som kniper den närmaste platsen :) Tätt tätt intill, gärna under skinnet om han skulle kunna, min lilla prins Myzak, purr purr purr :)  Katter är härliga djur, väldigt ointelligenta emellanåt, men dom har väl sina ljusa stunder dom med. Men något dom är bra på är att visa kärlek!! Man hinner inte ens sätta nyckeln i dörren förrän dom står där innanför och jamar och säger hej.....eller så kan det ju vara för att matskålarna är tomma ;)  Men jag vill gärna leva i fantasin om att dom faktiskt saknat sin matte haha :)
 
Ska vila en liten stund nu, eller ja mest bara slappa och fortsätta mysa med kissen lite innan jag åker in till stan en sväng. Fixa present och eventuellt köpa en sak jag fått nys om, kan visa sedan ;)  Och sen bär det av till stallet! Håller vädret i sig såhär så blir det uteritt för Astrid och sen förberedelser med Dahlia inför eftermiddagens träning, yeeey :) Måste ladda lilla kameran och se om nån vänlig själ kanske kan filma lite, så jag åtminstone får se själv hur det ser ut :p
 
 
See U later
 
Han som stulit mitt ♥, mitt gos!! ♥
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0