bryt ihop och kom igen...

 
 
Men hur? Om man fått höra saker om folk och deras åsikter, som handlar om en själv, hur ser man dom i ögonen igen? Blev helt chockad idag! Å grina har jag gjort! Pinsamt! (är ju på jobbet) Mår piss över det fortfarande och vet inte alls hur jag ska förhålla mig till situationen. Vet bara att jag är otroligt besviken på hur allting hanterades. Och sen kommer man förmodligen förväntas komma, som om ingenting har hänt, med glada hoppsasteg?!? Jo tjena! 
 
 
Ska verkligen försöka sträcka på mig och ignorera skiten, men det kommer bli så svårt, när det handlar om personer jag träffar var och varannan dag :(
 
 
Keep your head up and be strong!!
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0