yes i'm fine, thanks for asking...

 
Godmorgon!
 
Som jag älskar sovmorgnar!!  :)
 
Blir nog inte så mycket to do's idag förutom att jag ska en sväng
ut till pollan och fixa det vanliga, sen börjar jag jobba kl 17.
Fredagar brukar vara ganska najs att jobba, speciellt när man börjar
så sent, tiden går fort, och swosch så är det sovdags och sen är det morgon igen
och man får åka hem.
Dessutom vet jag att vi har saker att göra mellan 19-23, härliga tvättstugan :/
Men det gör att tiden går ännu fortare :)
 
 
Försökte ta lite bilder på finisen i hagen igår förresten, för det var ett helt
underbart ljus ute, meeeen det gick inge vidare alls för "modellen" var inte
direkt så samarbetvillig :p
Men what tha hell, tänkte att jag kunde ju bjuda på nån halvknasig bild ändå :)
 
 
Hagkompisen Falco däremot är en riktig linslus, och gosing som vill gärna krypa
både in i kameran och upp i famnen :)
När jag visslade på Dahlia för att få nån form av reaktion och kontakt, då kom Falco
galopperande och skuttandes istället, mysponny :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0