warm me up...

 
Ligger i sängen på jobbet och tokfryser!
Mycket gnäll om kylan nu, men så är det om man är en fryslort :p
 
Haft en ganska soft dag på jobbet idag, och timmarna har rullat på
hyfsat fort iallafall och det är alltid skönt.
Dom dagarna som går sakta är rena döden, speciellt när det inte
händer så mycket. Man kollar på klockan typ heeeela tiden,
och det känns alltid som fröken ur vill driva en till vansinne.
 
Kommer dock hända en del på jobbfronten här framöver som kan göra att
dagarna blir lite roligare och förhoppningsvis lite mer händelserika ;)
Berättar mer om det när det börjar bli mer aktuellt.
 
 
Imorrn ska jag, beroende på hur taggad jag känner mig när jag vaknar,
släpa upp arlset till gymmet. Woopa! Har inte satt min fot där på alldeles
för länge nu, och eftersom jag är alldeles för harig för att ge mig ut och
promenera på det här området som min vårdtagare flyttat till, så blir det
inte mycket till motion just nu, mer än ridningen då, men jag vill ha mer!!
Så jag känner att nu är det dags!! Men jag tänker inte tvinga mig själv.
Jag måste känna motivationen för att det ska bli kul, så jag tänker gå efter
dagsformen helt enkelt. Jag har inte som mål att jag ska springa på gymmet
si och så många dagar i veckan, utan känner jag att jag vill svettas på bandet,
crosstrainern eller lyfta lite skrot en dag, så kommer det komma vilja till det, det vet jag :)
Jag mådde så otroligt bra när jag tränade som flitigast sist, jag sov bra på nätterna,
och kände mig inte lika trött på dagarna, en god cirkel helt enkelt :)
Kommer jag bara igång igen, så kommer det flyta på fin fint, det är jag övertygad om.
 
Nu ska jag som den hästnörd ♥ jag är, kika på första avsnittet av ponnyakuten :p
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0