Tvåtusentretton...


Kan det vara så att det här blir året som jag gått och väntat på?? Blir det mitt år kanske?

Ja jag hoppas verkligen att det är så, är så trött på all skit som varit. Visst finns det positiva trevliga minnen ifrån året som nyss passerat, med ilfart, men det har varit väldigt mycket dåligt mående, sorg och tusentals med tårar.

Det är en trend som måste brytas nu, "break it or break yourself"

Kan ju hoppas att det var idag startskottet gick för ett fantastiskt kommande år! Kammade ju hem alla rätt på provet, så nu har jag mitt
gröna kort och kan ta mig ut och tävla när, om jag någonsin, känner mig redo att våga mig ut på tävlingsbanan ;)

Grymt nöjd är jag iallafall :)






Pusshejgodnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0