tjohej...

 
Varför går timmarna så fort jämt?
 
Drog iväg ut till Helena och drack lite kaffe och surrade bort en
stund på eftermiddagen innen jag brände vidare till stallet.
 
Det är ganska skönt när man är ensam där, gå och pillrar på
med lite allt möjligt utan att känna nån vidare stress eller så.
När det är mycket folk i stallet samtidigt så vill man ju vara så
effektiv som möjligt för att hinna med allt och slippa trängas överallt :)
 
Idag hade jag tänkt rida, men lovade Hanna att fixa allt till hennes
ponnyplutta eftersom dom var bortbjudna på middag, så det tog liite
extra tid, sen kom det folk ifrån stan till ridhuset så då bestämde jag
mig för att gå ner och motionera Dahlia i lina istället, kl hade redan
hunnit bli runt 19.30 då.
Är ganska nöjd med det beslutet ändå för damen var jättepigg och busig :p
Motionerade sig själv ganska bra med sina trick, till och med så hon var lite
svettig när vi var klara :)
 
Imorrn ska jag dock ta mig tid och rida, och hoppas hon är snäll och lugn :p
 
 
Nu ikväll fick jag fika besök av en vän. Har surrat bort en stund och hunnit konstatera
att mina älskade datorer behöver göra honom ett besök och få lite upp-piggande vård :)
Tömmas på dammtussar bland annat.
 
Min gamla laptop har inte varit startad på väldigt länge pga att laddaren varit paj,
men nu fick jag en ny saldd, lycklig tjej :)  Så nu funkar den igen så jag måste passa
på och tömma den på grejs innan den åker på doktorsbesöket :)
Blir ett projekt det också, lär ta sin tid, men det behövs, vill inte förlora allt.
 
 
Nu ska jag slå på en film som gick på tv i lördags, började kolla på den då men
sen var nån lite för mycket tröttmössa, så därför sågs den aldrig klart.
Men hittade åt den på nätet så nu ska jag kika på den, jag som gillar typ
fantasy filmer, men denna har jag missat,

In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, heter den från 2007,
kan ju inte vara helt kass med så bra å het skådis som Jason Statham ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0