things i wish i didn't knew...

 
Ibland är det verkligen bättre att inte veta vissa saker om folk.
Särskilt när det handlar om nära vänner och familj.
 
Det blir liksom sådär jobbigt och i vissa lägen pinsamt, man vet liksom
inte riktigt hur man ska kunna se personen i ögonen igen när man vet
saker som denne kanske inte trodde att man visste eller någonsin
skulle få veta, det är då det blir pinsamt, och när lögnerna skiner igenom.
 
Jag lider av flera såna här "dilemman", förstår inte hur människor tänker!
Det finns ju dom som alltid försöker framhäva sig själva som perfekta jämt,
men det blir väldigt uppenbart att allting inte alltid är en dans på röda rosor,
när saker trillar fram.
 
Visst det är deras egna "problem" och sak, men jag tycker ändå att
det är lite jobbigt att just veta saker, om personer som försöker dölja
eller som aaaaaaaldrig skulle göra så, eller säga si!
Jo pyttsan, ta en till titt i spegeln säger jag bara!!
 
 
 
 
 
Jag anförtror mig inte om mycket till andra längre, jag håller saker för
mig själv helst, för jag är inte helt säker på vilka jag kan lita på och inte.
Det är bara ett fåtal, räknat på mindre än en hand som jag skulle kunna
berätta precis allt för  ♥♥♥
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0