same but different....

Bestämde mig när jag fick hem Dahlia att jag skulle ta en bild i
månaden ungefär vid samma datum för att kunna jämföra och
se hur hon förändras och utvecklas.
Tycker sånt är jättekul, speciellt eftersom det blev sån himla
skillnad på gurkan under tiden jag hade henne ♥
 
Nu förväntar jag mig inte underverk och att hon ska få muskler
genom postorder, men man ser redan nu att hon har blivit fin i
hullet iallafall, sen är det en lång lång väg dit jag önskar komma.
Förstå hur j*vla snygg rent ut sagt hon kommer bli när hon får
just mer muskler på kroppen!!  =)   ♥♥♥
 
2012-12-17
(får tyvärr hålla tillgodo med mobilbilder)

2013-01-21
(får tyvärr hålla tillgodo med mobilbilder)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0