najs...

 
 
Det var väldigt skönt att få sova "på riktigt" en liten stund.
Sov till ca 11 då mobilen ringde, det var Karin Å som sa att
hon satt fast i trafiken utanför hudiksvall, det gick 40/kmh
Stackarn hade fått stanna och sova en stund i bilen i Tönnebro inatt.
Det har tydligen varit sånt jäkla busväder neråt. Undrar om hon tar
med sig det upp? Hoppas inte!!  Än så länge snöar det bara lite.
 
 
Nu ska jag iallafall hoppa ur myskläderna trycka in nå ätbart i nylle
och dra på mig något varmare för att ge mig ut i snöyran sen.
 
Ska ringa och kolla vad mina rädddare i nöden gör  ;)
 
 
SEN ska jag åka ut till Dahlian ♥ och mysa på innan ett pass i ridhuset :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0