more cheeeeeeeez....

 
 
Ska svida om och röra mig ut mot stallet snart.
Är väldigt sugen på att rida men vet om jag hinner med det,
och isåfall får det bli lite jobb i lina istället.
 
Ska nämligen på Ostprovning på jobbet (kontoret) ikväll.
Ska bli supernajs och smääääskigt :)
Dock äter jag inte mögelostar och liknande, men förhoppningsvis
så kommer det inte bara vara sånt, men har iallafall sagt
till mig själv att jag ska smaka, har ju lärt mig äta andra saker
som jag inte tyckt om förrut men gör idag, så man vet ju aldrig :p
 
Både vin- och -ölprovningen som dom har ordnat tidigare har ju varit
över förväntan så tror det här kommer bli minst lika bra!
 
God middag får vi också,en gräddig carbonara med färskriven parmesan!
 
 
 
 
Shit ...... tick tack tick tack ....... nej nu måste jag åka till min
fina polle så jag hinner med mig   :)    ♥
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0