just love it...

 
Såå kuul med paket!! :)
Haha, pinsamt dock att jag har varit in och hämtat 3 st den här veckan,
på olika dagar :p
 
Hade ju beställt ett nytt och fint pannband till Dahlia, tror hon kommer
blir urtjusig, ska smyginviga det imorgon tror jag och ha det på
träningen på lördag. Sen klickades det även hem ett par termoleggings,
mest bara för att det sabla ordervärdet skulle överskridas, haha.
Men dom är ju perfekt till alla möjliga aktiviteter nu i vinter :)
Har dom faktiskt på mig i denna minut, ruggit och småkallt inne i 
ass.rummet så jag passade på att prova, och behåller dom nog på ;)
 
(Båda sakerna ifrån hööks så där har jag även lånat bilderna)
 

   
    
 
 
 
  
 
Kommentarer
Mercedes

Snyggt pannband! :)
kram

Svar: Åh tack :)
Lika superfint i verkligheten också,
enkelt men snyggt och stilrent :)
susanne johnson

2013-01-11 @ 13:09:06
URL: http://photobelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0