hur kan man glömma??...

 
Efter bara två pass på gymmet så är känslan ofattbart bra!!
Hur kan man glömma den känslan, varför la jag bara av förrut??
 
Att få känna sig nöjd över att man gjort någonting bra för sig
själv är ju liksom fantastisk :)
 
Åkte ner och tränade direkt efter jobbet imorse. Hur skönt som
helst, lite folk, inga köer till något och man kickar igång på ett
annat sätt tycker jag när man kör direkt på morgonen.
 
En annan sak som är bra för mig med att åka direkt efter jobbet är
att det är oftast då jag har tiden till det, och sen tror jag att jag
kommer vara för lat för att sitta och åka in till stan igen för att träna
om jag åker hem emellan, det är ju lite skillnad ändå på att åka
1km från jobbet till gymmet eller 1 mil som det är hemifrån.
 
Får försöka intala mig själv att bli en riktigt liten snärtig
morgonmänniska och ta tränignen på morgonen varje gång,
oavsett om jag åker direkt ifrån jobbet eller hemifrån :)
 
Spenderade 30 minuter på CT:n idag och 15 i roddmaskinen och
däremellan gick jag mest runt och flumma på med maskinerna för att
försöka komma ihåg hur alla funka och för att testa mig fram till
vikter osv :)
 
 
Jag är nöjd!!   :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0