green face, sad face...

 
Blää! Så fort jag hör talas om magsjuka så blir jag själv
illamående! Psykologiskt??! Ja men visst!
 
Fast idag vete fasen, har känt mig illamående i några
timmar nu. Var över till grannen här och lånade en säkring och
denne var nämligen magsjuk förra veckan och i helgen.
Så fort går det inte. i know! MEN när det sätter sig i skallen
på mig så brukar det ju gå över efter ett tag, men inte nu.
Och magsjuka går ju överallt nu dessutom :(
 
Antingen så är det något knas i huvudet bara, eller så kanske det
är kyckligen jag åt idag, fast mest troligt så är det min s*tans
gallsten som spökar!! Har aldrig mått illa pga den förrut,
det brukar ju oftast yttra sig som smärta i sidan och ryggen,
men det skulle inte förvåna mig om det är den!!
Det är ju dock inte många timmar kvar på jobbet nu ändå, så
det ät väl bara bita ihop och hålla ut ett tag till.
 
 
nu ger jag upp för idag och slår igen dator och släcker lampan!
Har hittat ett svinkul spel på ajfånen som jag pillrat med ett tag nu
ikväll för att distrahera mig själv, så jag fortsätter med det ett tag
tills jag somnar! ;)
 
 
Natti natti!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0