freeezing!!

 
Synd att man ska hitta någonting att klaga på varje dag.
Super härligt väder idag, men hade kunnat vara bättre om det
inte varit 20 grader kallt :/   Brrrrr!!!
 
Jaja, det är bara dra på sig lager på lager och ge sig ut ändå :)
 
Ska dra till pollen snart och göra i ordning allt för vid 16 kommer Annika
och då ska vi testa en sadel som jag lånat hem.
 
Vi var iallafall med på träningen igår för Yannic, och det var superkul,
och svinjobbigt. Hon var lite seg och jag hade ingen kraft i benen kvar efter allt
promenerande i fredags plus att jag är hemskt ovan med den där dressyrsadeln.
Men det gick ju iallfall :)
Yannic är ju för rolig, eftersom hon har sagt många gånger förrut att hon tycker att jag
borde byta till en annan häst så är jag inte direkt förvånad över kommentaren vi fick:
- Va roligt att du äntligen fått tag i en riktig häst, är så glad för din skull!
 
Ja jag hade ju förvisso en "gurka"  tidigare  :p
 
Jag förstår absolut vad hon menar, och att det inte är något illa menat egentligen.
 
 
Nu ska jag dansa runt med snabeldraken en sväng och snabbmoppa golven så
jag får komma hem igen sen till ett fräscht hem med doften av nystädat, lovely!! :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0