downhills...

 
Var upp i backen igår kväll och gled runt lite, häääärligt var det!!!
Lite kallt och blåsigt på toppen, men det är sånt man får ta :)
Allt ben intackta idag iallafall, nu sitter jag på jobbet och kikar runt lite på
nätet efter andra backar häromkring. Är riktigt sugen att åka iväg och testa
nån ny nu i helgen :)
 
Finns ju några inom hyfsat rimligt avstånd som är lite lockande iallafall,
får väl se hur det blir och om det är nå fler som vill haka på, skulle vara kul
med ett gäng :)
 
På lördag är det dock Yannic-träning, första med Dahlian ♥  :)
Blir spännande, men kommer mest skrittjobba henne och lösgöra mycket,
eftersom hon fick benhandlingen i söndags så vill jag ta det hyfsat lugnt.
 
Vi var ute på en 40 minuters prommenad igår eftermiddag, kolla in omgivningarna lite.
Det var en mycket spänd men glad polle som följde med ut, lite väl på tårna
emellanåt, men hon fick iallafall helt godkänt, det är ju fortfarande nytt ställe
för henne och dessutom så var det halvmörkt ute redan :)
 
 
Sitter ju på jobbet som sagt och använder deras bajs-j*kla-äpple-dator,
den vill inte som jag vill just nu, skitseg när jag vill lägga in bilder så jag ger
upp det och återkommer med dom senare :)
 
 
Åhhh hå håååå, fick ett sms nyss,   pakeeeeeeeeeeeeeeet till mig   ;)
 
Show you later :p
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0