down the highway of regret...

 
 
Jag måste hålla med Pumba!!
"lämna det bakomflutna före dig"
 
Är ju inte så stor mening att sitta och gräva ner sig i gammal skit!
Ändå gör man det, tänker tillbaka och önskar att man kunde ha
gjort si och så annorlunda, eller att saker och ting aldrig skulle ha hänt.
(lite bitter över att jag vaknade kl 7 med dessa typer av funderingar i skallen)
 
Det är ett jävla bra tänk, att leva i nuet, men det är inte alltid så lätt.
 
 
 
 
Att göra idag:
 
# Skulle man äta nå kanske??
 
# Eftersom jag lämnade hjärnan nån annanstans igår så glömde jag att ta med
den lånade sadeln ifrån stallet, så jag måste åka dit bara för att hämta den innan
jag drar in till stan och lämnar tillbaka den hos Karin. Onödigt körande, men men.
 
# Tillbaka till stallet igen för att fixa allt och rida
 
# Hem, duscha, äta
 
# Vänta in sällskap för filmmys ♥
 
 
 
That's how i rock 'n rollin today!!  :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0