djungel Jane

 
Sitter och bläddrar bland annonser på sadlar, men det finns ju såå mycket
i både modeller och prisklasser så jag blir alldeles snurrig.
 
Har fastnat för en modell, som jag vet går att värma om och det är ju väldigt bra,
för hon lär ju ändra sig en hel del, så ska försöka få tag i en sådan och prova.
Testade ju en sadel igår som låg väldigt bra på hästen, men som jag kände att
jag inte trivdes i, tvyärr. Djungel som sagt!
 
Men vi sitter inte i sjön, har sadlar i stallet som ligger bra på henne som jag
kan rida i så länge som tur är :)  Även om det skulle kännas bättre med en egen.
 
 
Nu ska jag dra iväg ut till donnan och se om hon vill komma in från denna hemska
kylan, som ligger runt -18 idag igen  :(     brrrr!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0