Det här med magkänsla...

Varför känns det alltid som en negativ sak? Kan man inte få en magkänsla om någonting bra?

Tyvärr så slår det aldrig fel, det är alltid någonting som är galet när jag får just den känslan.

Vill inte ha rätt!!! Vill inte att oron ska visa sig vara befogad!

Har en sån där jobbig känsla nu och jag kan inte riktigt sätta fingret på vart den kommer ifrån, men den är inte rolig.
Skallen går på högvarv men är samtidigt tom.

Jag hoppas verkligen att denna gång blir den första där min magkänsla har fel och att det bara är jag som är nojjig. Orkar inte med nå bakslag nu, det RÄCKER liksom, låt 2013 bli ett år utan massa skit TACK!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0