Det går bra nu....

Eller inte!!!

Planen sprack igen!!!
Fick nån form av skräck när jag väl stod i kassan vid simhallen idag.
Jag klarade inte av det helt enkelt, vet inte varför!? Och eftersom jag hade glömt packa ner viktiga detaljer för att gå upp på gymmet och träna så blev det inget med det heller!

Surade ihop och drog därifrån!
Åkte och köpte mat till kissarna och sen svängde jag in på Inter sport och köpte mig en balansplatta.
Fick tips om det igår, när jag pratade om mina svaga vrister. Dom liksom kan vricka sig ibland när jag rider, och ibland gör dom bara ont ändå. Så nu ska jag testa på den där plattan.
Hur svårt kan det vara tyckte jag och klev upp, hahaha.... ja så j*vla lätt var det då inte tycker jag, speciellt om man inte är van att stå på en :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0